torsdag 26 januari 2012

Torsdag på litteraturvetenskapliga institutionen

Ska skriva uppsats om könsperformativitet i min omgivning, hittills är det nog väldigt lamt. Kanske de förväntar sig att vi har ett liv och erfar något annat än dag efter dag i Arken? Nåja, jag har mitt "ace up the sleeve", mina egna quirky queer stuff som visserligen inte är speciellt radikala, men ändå.. Nåt har jag.

Annat idag:

Mitt första jobb som vice ordförande: satte upp en lapp!
Den nya generationen glada littvetare samt en förmörkad 2ra årets studerande.
Mörkret faller och vi sitter ännu här, vi studerar och tar roliga bilder och talar udda saker och vissa av oss undersöker våra gemensamma sibboska rötter. Distraherande men roligt. Vi hade möte med Ahlbäck om humanistiska fakultetens framtid idag också, vilket kändes bra.

Hela dagen i mörka Arken. Saknade solljuset. Helt rolig dag idag, dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar