tisdag 31 januari 2012

Alla hjärtan syns i butikerna redan

Butikerna börjar redan förbereda sig för alla hjärtans dag. För mig väcker dagen min inre sneak eftersom den ger mig det perfekta sväpskälet att göra nånting ovanligt, corny eller till och med romantiskt. Tja, jag ska hålla mig inom strikta gränser det här året, jag lovar.. Ingen orsak till oro.

Jag tror det är mest intressant med alla hjärtans dag när man är en free agent in pursuit eftersom då har man inte ännu vanan inne att visa värme åt varandra. Ibland tror jag att det är svårare att vara den som får, att reagera inför den andra. Men nåja, även om vissa tycker att dagen är för kommerciell anser jag att det är bäst att njuta närhelst det finns tillfälle och göra lyckliga ting.

Bild från L.A. Unleashed

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar