söndag 15 januari 2012

Sykväll med vin och choklad


Vandrade över till Meos lägenhet med Satu igår. Stickorna kändes fruktansvärt främmande. Jag höll i de långa grå redskapen och kände mig som om jag hade blivit bett att bygga Eremitaget - helt och hållet okvalificerad inför en stor uppgift av magnifika proportioner. Nåjo.. Meo visade hur man skulle göra och sen gick det helt bra! Bilden ovan: Satu ser koncentrerad ut för att hon berättar om någonting djupt, hon skapade sina mormorsrutor med lätthet.

Jag gör en enkel halsduk av mitt myskogarn. Jee!


Och Malin gör uberpatterns och här är en del av Satus rutor.

2 kommentarer:

  1. skillful friends you have. wow, så ni kan...

    SvaraRadera
  2. Yes, man har tur, utan dom så skulle jag nog inte alls börja med det här, skulle inte veta vart jag sku börja. :P

    SvaraRadera