fredag 6 januari 2012

Nnnnneeejjjj.. Dammkornen vann!

Sketchade just snabbt det här. Jag ser lite ut så här just nu. Varför? För att jag bestämde mig igår för att idag skulle vara min stoooora städningsdag.

Hur mycket har jag städat?

Noll. Nada. Inte ett dammkorn har flyttats på.

Har istället gått igenom månader och månader av facebook statusar som måste rensas före jag byter till timeline layouten. Har funderat på allt som hänt, sörjt över spilld mjölk och tittat på kartor och funnit att ja - vår vertex är på vår descendant, "fated". Det visste jag väl! Det kände jag av redan första gången vi möttes. Okej, så vi skulle sätta igång en process i varandras liv. Vadå, ska vi stanna här, eller? Känner du av vad vi var förut? Det var fint, vetdu! Vah, ska jag stanna här i den här verkligheten och det här livet..? Men hej, visst borde vi göra mer, njuta, skapa nåt bra..?

1 kommentar: