torsdag 19 januari 2012

Gästinlägg


Jag vill ha choklad nu! Sa hon.
Just så. Aldrig är man nog. Jag hade suttit i flera timmar och underhållit henne. Ritat bilder och skrivit historier, lagt ner all min energi på att få henne att skratta, att se henne glad. Jag hade fått henne att skratta, skratta tills hon grät, tills tårarna glittrade på de djupblå ögonbottnen. Med varsam hand hade jag placerat det glittret där, och med en enda mening rev hon sönder allt. Jag hade aldrig känt mig så tillintetgjord.
Jag vill ha choklad nu! Sa hon. Och så gick hon iväg. Med henne.

Hahahhahahahahhaaa :D

Hej, jag heter Karin och jag tycker om att skriva absurda historier. Den här handla om när Jennifer just låtit mig börja skriva gästblogginlägg och sedan plötsligt lämnade mig för att gå med F och köpa choklad. Mycket dumt gjort, nu har jag ju hennes dator. Nu skall berätta om min och Jennifers dag, för vi har praktiskt taget spenderat största delen av dagen tillsammans. Vi har t.o.m. lunchat! Det är stort det, i min värld.
Tillbaka till vad vi gjort idag.
Vi har suttit och skrattat och fotat och pratat med roliga röster och ritat och jag har skrivit historier och så har vi ibland av misstag studerat, fast vi inte skulle vilja erkänna det. Vi är ju inte loosers precis. We has a life asså.

Nu skall F visa en jättebra bild på en hemul när hon varit på toa så jag skall tacka för mig och kanske jag någondag återkommer med en blogg, och utmanar Jennifer.
(Somehow I feel victorious already... Mwuahahahahhahahaaaa.. Nånej skämta bara :P)
Tack o hej!
Mvh. Karin aka. Jr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar