onsdag 11 januari 2012

Tja, onsdag..?

Så här blev bilden jag arbetade på idag på uni. Vissa justeringar behövs, så går det när man sketchar freehand med bläckpenna, men det blev ungefär så som jag tänkte mig. Håret på den andra är inte helt utritat för jag har tänkt mig att en större solstråle skulle komma förbi ungefär där, för att betona hennes soltema. (Bilden går att klicka på för att få fram en större version där man ser detaljer.)

~ ~ ~

"Okej, okej, chansernas chans! Nu, vad kan jag säga?? .. Nej, på riktigt, hjärna, kom igång, hitta på nåt smart som säger sanning men inte är för aktiverande, liksom att säga det men inte direkt, då klarar vi av det helt säkert. ... Nämen!! Kom på nånting då!!"

Jaa, nääe.. Nå, nånstans kommer man utan det där också. Men suck vad jag är hopplös ibland!

~ ~ ~

PS: vi ska träffa polisen imorgon klockan två, vi sticker säkert från uni redan efter lunch. Det ska bli skönt att få det här med tjuven undan, så kan vi alla gå vidare mot ljusare tider, förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar