tisdag 13 september 2011

Nervös konst..


Okej, man vet att det är dags att göra om sin portfolio eller websajt när tanken på att nån kanske ser den får en att kvickt ta i en penna och doodle nånting nytt. Visserligen borde man säkert arbeta under pure inspiration, men pinsamhet fungerar också. Gjorde denna doodle i hast, under en timme, känner mig mer at peace nu när jag fått nånting ur mig.. Vill ha nånting uppe på nätet som jag vågar visa, jag måste ta mig i kragen och uppdatera och, ja, våga.

4 kommentarer:

  1. Fint! Och känner igen mig i det där med att ibland måste man bara publicera något för att känna av att man har åstadkommit något den dagen, att man åtminstone har värpt ur sig ett inlägg om att man är så lat, eller något;)

    SvaraRadera
  2. Tack. :D Och ja, precis, ofta hjälper det mot sådana känslor att ha skrivit ett blogginlägg, konstigt hur det fungerar! (Värpt, LOL! Och du skrev ju så fint om det också!)

    Genom att måla fick jag uttryckt nånting som var on my mind/heart och samtidigt lugnade det min oro över det gamla genom att få något nytt till stånd.. Ser en massa fel överallt, svårt att känna sig tillfreds. Men man måste väl nu bara face the music.

    SvaraRadera
  3. Jo, det blev fånigt, värpa inl-ägg. Märkte jag först nu :) LOL

    SvaraRadera
  4. Oj! Hilarious, tycker om sånt där, speciellt när det händer by accident! XD

    SvaraRadera