lördag 4 februari 2012

Lördagsfjanteri


Här har vi Karin. Hon är en traumatiserad litteraturvetare. Hon gick till Arken idag för att studera. Hon visste inte att hon skulle bli ensam i rummet med en kärleksfull new age person.

..Ni vet, kramar och kristaller - och chakra cleansing videon!!

..Vi satt brevid varann och kände våra chakran. Värme. "Känner du? Behöver du hjälp? Låt mig hjälpa dig, Karin.."

Nånej. :P Men man blir lite fjantasifull när man sitter på uni en lördag.

Känn din chakra.. känn den där nere i slutet på din ryggrad, känner du värmen där nere? Slappna av..  X)

(Disclaimer: jag passar faktiskt ganska bra in i new age cirklar, så ingen disrespekt menad.)
Karin ritade en bild av det hela. Där sitter jag och ser creepy ut och hon tänker "hjälp mig". (Klicka på bilden för att se större, läsbar version.)
Sedan började melodifestivalen och vi gick till våra respektive hem, så oroa er inte, Karin mår bra och hennes chakror är speciellt skinande och rena nu.

Väntar på måndag och nya dagar. Fler idéer, mer fjanteri, mer hopp tro och det där, mer plötsliga dumma risktagningar. Vet inte var jag står, vad som händer. Vill hitta ledtrådar!

4 kommentarer:

  1. Hahahahhaaaa :P Tänk om jag egentligen är djupt traumatiserad och bara gömmer det för omvärlden och, hemska tanke, mig själv :D nonej nånej, det var sannerligen en mycket uppfriskande kväll! Banne mig om int min chakra känns lite renare.

    (P.S. Jag håller förresten stenhårt på Loreen - Euphoria... ach!)

    Kram
    Tantratrauma-Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. X) Säg bara till om du behöver hjälp att känna värmen.... ;) mwuahahaaa..

      Hörde andra också tala om den låten som nåt bra. Hittade inte riktigt nån favorit i den omgången, men den enda som jag alls kan sjunga nåt av är just precis Euphoria.

      Radera
  2. Hahahaha! Love this! Love lördagar på insten! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 Folk som tar ledigt vet inte vad de missar alltså! ;D Eller, tja, är det vi som missar att ha ett vettigt liv? 0.o

      Radera