tisdag 6 december 2011

Pausdag, självständighetsdag


Klockan är två och jag sitter ännu i pyjamas, gjorde plättar till frukost, njuter med en varm kopp te medan jag tittar på mina fåglar (talgoxar) som flyger av och an till mitt fönster efter frön. Jag är ett batteri som effektivt och girigt använder denna paustid för att ladda upp mig. Jag behöver en hel del tid för mig själv (alternativt med partner som jag kan vara fri med) för att må bra: för att veta vad jag känner, för att vara riktigt kreativ.

--paus--

Klockan är över midnatt och jag söker mig tillbaka till pyjamas. Gjorde kvargdeg att nibble på. Dricker te med echinacea för det var kallt där ute. Gick på dansprotest, homotanssit, och träffade folk. Egentligen väckte tillställningen inte så stor uppmärksamhet, men jag tror att det är viktigt att gå ändå ibland för att visa att man bryr sig tillräckligt för att stå ute i kölden och riskera flunssa för det.

Tog en massa mörka suddiga foton.


Folk som dansar så fint. <3


Någon hade en fin vit klänning.


Där dansar Christa och andra suddiga folk.



The usual cool peeps were there, obviously.


Folk dansade "binikemask"-style, som en viss typ benämde fenomenet.
Och de spelade trololo-sången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar