måndag 12 mars 2012

Genki desu ne?

I need whatever they're having..

Började vakna periodiskt efter 6-7 timmars sömn på grund av inre spänning. Steg upp helt genki efter ett tag, känner mig fortfarande alltför peppig i jämförelse med tillfredsställt sömnbehov - anar att jag kommer att somna i bokrummet senare idag. Eller kaffe.. kaffe är bra.. mycket mycket kaffe!!!

Plotting and planning: har ofullständiga idéer, sånt som kan genomföras bara med random luck of opportunity, men hjärnan arbetar hårt på det!
Studier: vafaaaan, ska välja mellan att förbereda mig bra för två kurser eller läsa på TENT OF DOOM. Allting, absolut allting, händer på tisdag. Nå okej, en kurs börjar på onsdag också. Men annars..
Sommarjobb: måste förbereda mig väl före jag ringer eller så går min finska åt skogen, mjeh. Ser inte så ljust ut på den här fronten ännu. Har ju nog mina egna skillz, men att gå från inaktivitet till ~500 eur i månaden kommer att bli intressant. Men jag har fan vassa tänder och drivkraft för sådant just nu, korten är positiva också. Mrr!

Okej, för mycket energi och svordomar i texten, måste vila lite före jag går ut till uni. Världen rusar på. Allting händer nu. Vad hände?

PS: Jag brukar behöva 8,5 timmar sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar