onsdag 9 november 2011

Allting talar

Ett svar, bra, då kan jag fokusera på annat ikväll, har en uppsats att skriva.. Köld, fötterna känns lite fuktiga (jävla skor), mild värk i pannan, ögonen svider lite, hör ljudet från sidorna som någon läser, luftkonditioneringen surrar, en person sätter ner sin fot och det klickar till i mötet med golvet, dörren öppnas.. Mycket svart och brunt här. Frida är amused, typen framför mig rättar till sig i förträngd artig förargelse över att inte vara ensam längre, den tredje personen i rummet är lite nyfiken.. Men ändå, trots alla intryck som konstant talar i mun, är biblioteket bättre än hemma. Där hemma får jag inget gjort. Där finns en säng och jag kan lägga mig ner och sova, sova, sova..

Ska berätta nångång om hur det är att vara i ett klassrum. Hade en liten rant om det med Frida tidigare idag. Men nu, uppsats..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar