onsdag 26 oktober 2011

Stressigt

Det händer för mycket på en gång.. Resan var härlig, har inte hunnit skriva om den eller sätta upp många bilder. Min laptop blev stulen några dagar efter att jag kommit hem till Finland igen. Antagligen har det informerats om stölder i mitt studiehus Arken men jag försöker hålla alla deadlines och läsa till tent, så mejl har jag inte haft tid för. Två veckor av ork måste jag ha ännu, hoppas på att period 2 blir lugnare.. Allt det här gör att det känns som om världen snurrar tusen gånger snabbare plötsligt och jag hinner inte riktigt med och mår illa av farten.

Det kändes väldigt mörkt för en stund, men litet ljus idag gjorde det mycket lättare att orka, kämpa, fortsätta. Livet är väl inte alltid så här? Det kommer väl en period då man känner sig lugn och lycklig för en tid? Finns det folk som är lyckliga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar