söndag 2 december 2012

Födelsedag i gökboet

"You should see her from behind, Gina"
och andra partykommentarer på M's födelsedags/99mining fest!
Där står jag och ser lite borttappad ut längst till höger i vit furcoat och bikini bottom..
Grattis till M som nu är ett fjärdedels sekel gammal! Hurra!! Dessutom tog hon sitt gruvarbetes skicklighet till level 99 i Runescape idag också, vilket tar en ren evighet att göra, kudos!! Vi firade henne med blommor, minneskorsord, popcorn och crazy piece of cake, och jag är glad att vi bor tillsammans. Så skön avslutning på kvällen med film och foton. Dyrbar tid tillsammans, jag sätter högt värde på det.

1 kommentar:

  1. Om ni nån gång hittar på att börja spela ett annat spel, så snälla kom o spela Lord of the rings online med mig:) Gratis att ladda ner, otroligt underhållande spel. Och jag heter Sencha eller Nefien (har två karaktärer) och finns på servern Gwaihir (på tyska, så blir det lite mer awesome;). Vi kan byta guld, läder eller andra crafting-grejer.
    Ok, slut på reklamen:)

    SvaraRadera