söndag 10 juni 2012

Jag blev kallad hamster idag..?

Lite mindre rådd? Hörnet med en massa kanvas och målerigrejer. Ska ha ett staffli att stå där sedan.
På väggen två torkade minnesblommor från en jul då en julblomma gavs bort...
Perspektivet lite konstigt eftersom datorn (webcam) är relativt lågt nere.
Jag hittade min cykelnyckel och ritplattan + sladd men - ritpennan! Oredan håller sakta på att vika undan för mina.. *host* ..otroliga ordningsförmågor! Egentligen har jag fortfarande många kassar fulla av papper att gå igenom, men sådant får vänta till efter vissa uppsatser och arbeten som ska in, typ, nu. Nästa gång jag flyttar ska jag bara ha en bråkdel av allt detta kvar. Bäst att börja reda ut det redan nu, speciellt eftersom jag kommer att ha Pluto i 4:e huset i min nästa sol-retur karta (aktiveras nästa 21.Okt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar