onsdag 6 juli 2011

Rastlös

Jag erkänner, spåren är mina, det var jag som klättrade på väggarna. Man blir lite frustrerad ibland, ser ni.. Det känns som om jag är en level 1 skogshuggare som hackar på ett segt träd. Jag kräver inte mycket (tycker jag själv), jag är en liten fluffig sak som äter smulor, men ibland går man hungrig ändå, och så börjar man klättra..

Råkade se den där "fråga spåkulan" application på facebook och bestämde mig för att följa mina new age böjningar och se vad den säger. Jag tar först kontakt med mina guider (det går snabbt, man bara räcker ut energin som en hand) och jag frågar alltså dem, inte spåkulan, vad de vill säga åt mig, och så kan de använda spåkulan för att svara.

Nåja, kanske jag inte borde ha frågat idag trots allt..

"Hej Jennifer
Du är rastlös och skulle behöva vara mer uthållig då det gäller kärlek. Gå ut och rör på dig och rensa tankarna."

Vah! Mer uthållig? Det där var inget roligt svar. Borde jag röra på mig också? Nejmen.. Ja ja, det kan ju hända att jag är en teensy bit otålig ibland. Men bara lite?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar